Te laud că sunt o făptură aşa de minunată!

… Tu m-ai ţesut în pântecele mamei mele: Te laud că sunt o făptură aşa de minunată. Minunate sunt lucrările Tale, şi ce bine vede sufletul meu lucrul acesta!
Trupul meu nu era ascuns de Tine, când am fost făcut într-un loc tainic, ligia22 saptţesut în chip ciudat, ca în adâncimile pământului. Când nu eram decât un plod fără chip, ochii Tăi mă vedeau; şi în cartea Ta erau scrise toate zilele care-mi erau rânduite, mai înainte de a fi fost vreuna din ele. Cât de nepătrunse mi se par gândurile Tale, Dumnezeule, şi cât de mare este numărul lor!” – Psalmul 139: 13-17.
Inca de cand am aflat de ceea ce incepuse sa ia fiinta in pantecele mele, versetele Psalmului 139 au capatat o alta nuanta pentru minte. Am inceput sa traiesc ceea ce altadata doar citeam si cu care eram de acord la nivelul mintii. O data ce minunea ce a inceput sa aiba loc in interiorul meu, aceste cuvinte au prins viata.
De multe ori asteptam sa vedem minuni si ne-am format asa o imagine a acestora ca fiind ceva care sa izbeasca ochiul, care sa clatine muntii sau sa zguduie temeliile. Dar, de cele mai multe ori uitam ca viata pe care o avem este un dar, ca a putea respira nu este o normalitate, ca soarele pe care il vedem rasarind atat de frumos in zilele de vara nu este ceva de la sine inteles. Uitam de fapt ca aceasta sunt adevaratele MINUNI. Doar atunci cand pierdem pe cineva drag, realizam cat de frageda e viata, atunci cand intram intr-un spital si vedem copii, tineri conectati la aparate speciale pentru respirat intelegem ca a respira nu e un fapt gratuit, doar atunci cand dupa o iarna grea in sfarsit primavara aduce cu ea razele atat de dorite ale soarelui intelegem lipsa celui cu care ne-am obisnuit atat de mult. Si lista ar putea continua…
Minunea ce are loc chiar in aceasta perioada in pantecele meu, minunea care nu este departe de ochii Celui care cunoaste deja “toate zilele care-i sunt rânduite, mai înainte de a fi fost vreuna din ele”, imi readuce in vedere faptul ca viata si tot ce avem prin ea este un DAR de la Cel care tine intreg Universul in Mana Sa si care ma tine pe mine si pe tine si toate MINUNILE care sunt acum in devenire!
Esti o minune! Sunt o minune!
Haideti sa ne bucuram
de Cel care ne tine zi de zi si care face din fiecare clipa a vietii noastre o adevarata minune de impartasit mai departe!

Roxy

Leave a Reply

