Mai mult…


Mai mult decât lumea ar putea,

Mai mult decât omenirea ar vrea,

Mai mult decât toţi şi toateDSC_8122

Isus, Tu mă-nconjori cu a Ta dragoste mare.

Mai mult decât eu aş gândi,

Mai mult decât tu ai dori,

Mai mult decât noi toţi,

Tu prin dragoste ne porţi !

Mai mult decât lună şi soare,

Mai mult decât în stele se poate,

Mai mult decât universul întreg,

Tu ale noastre inimi le-ncălzeşti !

Mai mult ca toţi,

Isuse drag,

Tu-mi dai cereşti binecuvântări.

Şi oridecâte ori ale mele zări

Sunt întunecate şi pline de-ntristări,

Eu la TINE vin,

Putere şi bucurie primind !

roxy

Leave a Reply

